برند شدن با ارسال پیامک
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ

با توجه به اینکه بسیاری از کسب و کارها اهمیت و مزایای بازاریابی پیامکی را درک کرده اند اما افراد زیادی هستند که هنوز نمی دانند چگونه از پیامک بطور تمام و کامل استفاده کنند و درنهایت به موفقیت برسند.

راهنمایی ها ونکاتی که در این مقاله امده است شمارا برای به حداکثر رساندن میزان موفقیت در زمینه رقابت های بازاریابی اس ام اسی و برند کردن نام تجاریتان، یاری می کند.

۱. پایدار باشید

مانند هر کمپین بازاریابی موفق، اس ام اس انبوه نیز برای رسیدن به بهترین نتیجه باید به طور مداوم مورد استفاده قرار گیرد، اطمینان حاصل کنید مشترکین به طور منظم اخبار، و اطلاعیه های فروش و رویداد های آینده را دریافت می کنند. با این شیوه شانس بیشتری برای جذب مشترکین و ایجاد علاقه وجود دارد.

۲. در تماس خود مشوق ارایه کنید

در هر پیام خود برای مشترکین مشوق هایی مانند کپن تخفیف و یا جوایز قرار دهید، این باعث ترغیب مشتریان می شود.

۳. از اس ام اس برای موارد غیر از تبلیغات نیز استفاده کنید

در کنار پیامک های تبلیغاتی شما نیاز دارید تا انوع دیگری از پیامک ها را برای موفق شدن دراین رقابت استفاده کنید، ارسال همه پیام ها با محتوای تبلیغات باعث کمرنگ شدن تأثیر آن می گردد. تغییرات شرکت را با پیامک نیز اطلاع دهید، محصولات آینده را معرفی کنید، پایداری در های ضروری و مهم مشتری را برای ادامه دریافت پیامک از شما علاقه مند می کند.

۴. تلاشتان را ارزیابی و پیگیری کنید

پیشرفت های خود را مورد ارزیابی قراردهید، باید بدانید کجا نیاز به اصلاح داد و آن را ردیابی کنید، متوجه شوید که چرا پیام شما پاسخ نداشته است .

۵. معنی ببخشید

مطمن شوید که پیامک های شما برای  مخاطبین مفید هستند، مشتریان دوست دارند تا در مورد خدمات پس از فروش و اطلاعیه های بروز رسانی و سایر موارد اطلاع پیدا کنند، متونی که به نظر می رسد فقط برای پول گرفتن است تأثیری منفی دارد.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه وپیام های تبلیغاتی درسراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوین مرتبط:

اصول بازاریابی اس ام اسی

اشتباهات افراد تازه کار در سامانه پیامکی

چگونه یک برند موفق بسازیم؟

راهکار های پیامکی برای افزایش بازدهی تولید

موفقیت کسب و کار با بازاریابی صحیح

بیشترین درآمد بازاریابی با ارسال پیام انبوه

ارسال پیامک موفق

موفقیت در بازاریابی پیامکی





:: برچسب‌ها: برند شدن با ارسال پیامک,مزایای بازاریابی پیامکی,اهمیت بازاریابی پیامکی,بازاریابی اس ام اسی,کمپین بازاریابی موفق,کمپین بازاریابی,اس ام اس انبوه,پیامک تبلیغاتی,محتوای تبلیغات,اصول بازاریابی,اصول بازاریابی اس ام اسی,ارسال پیامک موفق,ارسال پیامک ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: